Tuoski kirjoitti:JeJenna kirjoitti:Vatsaa tutkittiin tuolloin lukiossa yhden erittäin voimakkaan kipukohtauksen jälkeen, mutta tuloksia ei juurikaan saatu sillä tähystys epäonnistui äärettömän herkän oksennusrefleksin ja panikoimiseni takia. Laktoosi-intoleranssi koekin näytti negatiivista, mutta lääkäri käski jatkaa laktoositonta ruokavaliota jos se helpotusta toi ja tulla takaisin jos oireet kävisivät sietämättömiksi. Ja siinä se.
Tervetuloa! Osui tuo gastron epäonnistuminen omaan silmään, eli nekö ei sitten tehnyt sitä sen takia kun epäonnistuivat ? Jos sen haluat tehdä niin se onnistuu kyllä, olet yhteydessä paikalliseen sairaalaan ja kerrot että yritetty on "selvänä" eikä onnistu eli nukuttakaa. Minut nukuttivat kun ei muuten onnistunut, aluksi kyllä vänkäsivät vastaan mutta ilmotin heti puhelun aikana että tässä asiassa ei nyt lähdetä keskustelemaan vaan "neuvoin" hoitajaa varmistamaan asian lääkäriltä -> 20min päästä tuli soitto että "se on ok tehdään nukutuksessa"... eli tuollainenkin vaihtoehto on.
Joo lääkäri tuumas vaan kahden yrityskerran jälkeen (ja sen jälkeen kun olin purru sitä sormille ), että ei tästä mitään tule. Käski ottaa yhteyttä jos oireet jatkuu, mitä en tietenkään tehny. Oon kyllä tuota nukuttamisenkin vaihtoehtoa pohtinu, mutta oon ymmärtäny, että julkisella puolella ne ei oikein mielellään tahdo sitä nukuttamista suorittaa. Toisaalta mua kyllä jännittäis se nukutuskin aika paljon.