IBS-foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.




IBS on ärtyvän suolen oireyhtymä, vanhalta nimeltään
ärtyvä paksusuoli. Tällä keskustelupalstalla voit jakaa
omia kokemuksiasi, ruokavalio-ohjeita, hoitokeinoja
ja etsiä vertaistukea ja ystäviä.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Antibioottikuuri/ruokavalio

3 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Antibioottikuuri/ruokavalio Empty Antibioottikuuri/ruokavalio Ti 26 Marras 2013, 13:29

K@tja

K@tja

Mulla oli tässä viikon ajan rankempi antibioottikuuri. 2 päivää kerkesin syödä ja pakki ihan sekasin.

Joutu juoksee vessassa ainaki 7 kertaa päivässä. Kaikki mitä söi tuli melkeen heti ulos. Ihan järjetön pulina vatsassa koko ajan.

Aattelin et hemmetti ei tätä kestä koko viikkoo ja aloin syömään 1 raa-an valkosipulinkynnen joka päivä ja kappas 2 päivää tästä niin vatsa alko rauhottuu ja vikanapäivänä vatsa toimi jo normaalisti. =)

Onko muilla tälläsii kokemuksii. Mitkä jipot helpottaa jos on rankka lääkekuuri.

2Antibioottikuuri/ruokavalio Empty Vs: Antibioottikuuri/ruokavalio La 30 Marras 2013, 15:30

viisvitonen



Itse olen joutunut syömään nyt kesän/syksyn aikana 5 kuuria (joukossa pari vahvaakin) ja aina olen syönyt 2 MHB/vrk ja ei ole pahemmin vatsa/suolisto seonnut? Viimeisin Amorion 750 x2 /vrk

3Antibioottikuuri/ruokavalio Empty Vs: Antibioottikuuri/ruokavalio La 30 Marras 2013, 19:24

Sanna

Sanna
Admin

Kesällä minulle määrättiin viimeksi antibioottikuuri gynegologikäynnin jälkeen kun papassa näkyi jotain tulehdusta. Asia ei oikein selvinnyt mutta meinasin silloin tuon antibioottikuurin syödä ja pari päivää niitä otinkin kunnes maha tuli ihan sen tuntuiseksi kuin se olisi tulehduksesta turvonnut ja aivan todella kipeä. Lopetin kuurin kesken enkä ottanut niitä myöhemminkään. En sitten tiedä hoituiko tuo "tulehdus" silloin pois vai mitä. Asia kai ratkeaa jälkitarkastuksessa, että onko asia korjaantunut.

Veikkaan että tuo tulehdus johtui hormoonitasapainon muutoksista ja muusta aineenvaihdunnan muuttumisesta paremmaksi, koska tuo tapahtui samaan aikaan kun oireet lähtivät helpottamaan rajusti. Lääkärin mukaan tuon kaltainen vaiva usein korjaantuu itsestään ja sen vuoksi en antibioottikuuria sitten lopulta ottanut vaan päätin antaa kropan korjata itse itsensä.

Totuuden tuosta kai saa kun lopulta menee siihen jälkitarkastukseen jossain vaiheessa, mutta minkäänlaista oiretta ei ole ollut sen osalta. Nyt voisin lähteä tästä saunomaan ja pesemään pyykkiä!

https://ibs-foorumi.palstani.com

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

» Rauhoittava ruokavalio

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa