Moi, oon 15v poika ja uus täällä foorumilla, kärsinyt ärtyneestä suolesta about 1,5 vuotta. Tullu tässä vaan mieleen, että oletteko huomanneet esim. jos syötte jotain ruoka-ainetta niin teidän iho (?) alkaa erittämään pahaa hajua. Olen kärsinyt tästä ongelmasta aika kauan ja mietin vain että onko kellään muulla samanlaista kokemusta. Koulussa erittäin tukala olla, kun vieressä istuvat pitelevät neniään ja rupevat yskimään ja valittelevat että "mikä täällä oikein haisee". Ongelma alkoi samaan aikaan kuin ärtyvän suolen oireetkin, mutta viime marraskuussa tajusin tehdä tietyn aamu rytmin, eli 1. heti kun herään syön runsaan aamupalan, sen jälkeen vessaan ja sitten suihkuun. Tällä rytmillä menin melkein PUOLI VUOTTA ja pystyi taas olemaan normaalisti. Toisaalta tuntuu välillä että kun miettii sitä asiaa niin haisee ehkä enemmän ja ehkä silloin talvella ajattelin kun en (luultavasti) haissut että ei se ainakaan asiaa paranna miettimällä sitä jatkuvasti.
Nyt tosin haju on taas jatkunut mutta onneksi se alkoi vasta toukokuun aikoihin jolloin ei enää koulussa ollut oikeastaan mitään tärkeää viimeisillä viikoilla (ei tarvinnut istua luokassa ja haista) vaan oltiin ulkona ja siellä haju ei niin paljon haitannut. Ne tunnit joita minulla oli lintsasin koska periaatteessa oli se ja sama oliko siellä vai ei kun ei tehty mitään niin en jaksanut mennä sinne haisemaan. Mutta joo sitten tuli päättäjäisjuhla ja sielläkös sitten vasta alkoi ärsyttämään kun piti istua salissa ja kaikki valitteli hajua.
Mutta tosiaan aika pitkä viestihän tästä tuli ja jos jollekkin jäi vielä epäselväksi niin hygieniestahan se ei jää kiinni sillä käyn 2 kertaa päivässä suihkussa käytän dödöä ja muutenkin olen hygieninen mutta paljon jäi vielä kerrottavaa ja olisi kiva jos joku vastaisi tähän viestiin ja pitkä olikin
Kiitos
Nyt tosin haju on taas jatkunut mutta onneksi se alkoi vasta toukokuun aikoihin jolloin ei enää koulussa ollut oikeastaan mitään tärkeää viimeisillä viikoilla (ei tarvinnut istua luokassa ja haista) vaan oltiin ulkona ja siellä haju ei niin paljon haitannut. Ne tunnit joita minulla oli lintsasin koska periaatteessa oli se ja sama oliko siellä vai ei kun ei tehty mitään niin en jaksanut mennä sinne haisemaan. Mutta joo sitten tuli päättäjäisjuhla ja sielläkös sitten vasta alkoi ärsyttämään kun piti istua salissa ja kaikki valitteli hajua.
Mutta tosiaan aika pitkä viestihän tästä tuli ja jos jollekkin jäi vielä epäselväksi niin hygieniestahan se ei jää kiinni sillä käyn 2 kertaa päivässä suihkussa käytän dödöä ja muutenkin olen hygieninen mutta paljon jäi vielä kerrottavaa ja olisi kiva jos joku vastaisi tähän viestiin ja pitkä olikin
Kiitos