IBS-foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.




IBS on ärtyvän suolen oireyhtymä, vanhalta nimeltään
ärtyvä paksusuoli. Tällä keskustelupalstalla voit jakaa
omia kokemuksiasi, ruokavalio-ohjeita, hoitokeinoja
ja etsiä vertaistukea ja ystäviä.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Sisältö haku

3 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Sisältö haku Empty Sisältö haku Ke 03 Heinä 2013, 17:47

viisvitonen




Pitäskö toi Search -hakutoiminto toimia jo ihan ok kun itse en ole saanut sillä hakuja oikein onnistuun?

2Sisältö haku Empty Vs: Sisältö haku Ke 03 Heinä 2013, 18:39

Sanna

Sanna
Admin

Pitääkin paneutua tuohon joku päivä ihan kunnolla, että miten tuo toimii. En ole ko. ominaisuutta itse edes kokeillut. Mutta äkkiseltään haettuna ainakin jotain se osaa hakea. Hirmusti vaan kaikkia juttuja pitää rastia eikä noista kyllä nopeasti katsottuna ota selvää mihin tuo rajaa haut. Smile

https://ibs-foorumi.palstani.com

3Sisältö haku Empty Vs: Sisältö haku Ma 04 Marras 2013, 18:22

viisvitonen



Oletteko saaneet sisältö-searchin eli haun toimimaan?

Jos niin miten? :-)

4Sisältö haku Empty Vs: Sisältö haku Ti 05 Marras 2013, 17:35

Sanna

Sanna
Admin

On kyllä aikamoinen mysteeri tuo hakutoiminto. Kaiken järjen mukaan sen pitäisi toimia, mutta eipä se kyllä itselläkään tuossa toiminut kun eri sanoilla kokeilin. Ei edes sana ibs löytänyt mitään. Pitääkin ihmetellä tuota että pitääkö sinne ihan syöttää jotain hakusanoja tai linkittää jotain jonnekin että se toimii.

https://ibs-foorumi.palstani.com

5Sisältö haku Empty Vs: Sisältö haku Pe 13 Joulu 2013, 22:33

viisvitonen



Onkohan kukaan ehtinyt tutkia/testailla haku-toimintoa?

6Sisältö haku Empty Vs: Sisältö haku La 14 Joulu 2013, 09:09

Sanna

Sanna
Admin

viisvitonen kirjoitti:Onkohan kukaan ehtinyt tutkia/testailla haku-toimintoa?

Ei olla saatu selvitettyä missä mättää ja mikä. Tulevaisuudessa voi tulla muutoksia lisääkin kun saadaan foorumin hallinnointi kuntoon. Smile Kärsivällisyyttä. Smile

https://ibs-foorumi.palstani.com

7Sisältö haku Empty Vs: Sisältö haku Su 15 Joulu 2013, 01:02

viisvitonen



Sanna kirjoitti:
viisvitonen kirjoitti:Onkohan kukaan ehtinyt tutkia/testailla haku-toimintoa?

Ei olla saatu selvitettyä missä mättää ja mikä. Tulevaisuudessa voi tulla muutoksia lisääkin kun saadaan foorumin hallinnointi kuntoon. :)Kärsivällisyyttä. Smile

No laittakaa lappu luukulle : "haku epäkunnossa, korjataan..." ettei käyttäjät turhaa yritä tai poistakaa valikosta?

8Sisältö haku Empty Vs: Sisältö haku Su 15 Joulu 2013, 11:38

Sanna

Sanna
Admin

viisvitonen kirjoitti:
Sanna kirjoitti:
viisvitonen kirjoitti:Onkohan kukaan ehtinyt tutkia/testailla haku-toimintoa?

Ei olla saatu selvitettyä missä mättää ja mikä. Tulevaisuudessa voi tulla muutoksia lisääkin kun saadaan foorumin hallinnointi kuntoon. :)Kärsivällisyyttä. Smile

No laittakaa lappu luukulle : "haku epäkunnossa, korjataan..." ettei käyttäjät turhaa yritä tai poistakaa valikosta?

Itse en ole tällaista kohtaa koko hallintapaneelista löytänyt ja miika on asiaa selvitellyt. En itse osaa sanoa mistä kohtaa tuohon hakutoimintoon pääsee käsiksi. En uskalla itse alkaa koodata tuonne mitään, koska en osaa. Smile Koittakaa kestää!

https://ibs-foorumi.palstani.com

9Sisältö haku Empty Vs: Sisältö haku Su 15 Joulu 2013, 16:11

Esa

Esa
Admin

Haku etsii ainoastaan otsikoista. Se on tämän systeemin ominaisuus, ei voi mitään. Ellei sitten tulevissa versioissa tule parempaa hakukonetta.

Kannattaakin pyrkiä pitämään keskustelu otsikon mukaisena. Voi pyytää vaikka minua jakamaan viestiketjun uudelle otsikolle, jos itse huomaa keskustelun harhautuneen aiheesta.

10Sisältö haku Empty Vs: Sisältö haku Su 15 Joulu 2013, 19:13

Sanna

Sanna
Admin

Selvisi sitten sekin mysteeri. Smile Kiitos paljon Esa! Smile

https://ibs-foorumi.palstani.com

11Sisältö haku Empty Vs: Sisältö haku Su 22 Joulu 2013, 21:57

viisvitonen



Esa kirjoitti:Haku etsii ainoastaan otsikoista. Se on tämän systeemin ominaisuus, ei voi mitään. Ellei sitten tulevissa versioissa tule parempaa hakukonetta.

Kannattaakin pyrkiä pitämään keskustelu otsikon mukaisena. Voi pyytää vaikka minua jakamaan viestiketjun uudelle otsikolle, jos itse huomaa keskustelun harhautuneen aiheesta.

Joo tätä pelkäsin arvelin itsekin eli lelu softa niin minkäs voi.....

Adminille tulee vaan siirtely siivous hommia enemmän ja me käyttäjät voimme joutua toisteleen asioita kun ei aina tiedä oliko ja missä oli joku asia, teema.

12Sisältö haku Empty Vs: Sisältö haku La 04 Loka 2014, 17:05

viisvitonen



"Esa kirjoitti:
Ellei sitten tulevissa versioissa tule parempaa hakukonetta."

Taitaa hakupalvelu edelleen olla kehittymättä?

Kun ei haku pelaa niin siksikin tulee varmaan monia eri versioista samasta asiasta

13Sisältö haku Empty Vs: Sisältö haku Ti 24 Maalis 2015, 10:28

viisvitonen



Hiljaista?

Voiskohan parempi käyttöliittymä (uusi softa) lisätä käyttäjämäärää kun luulen että on varmasti isompi joukko IBS/dyspepsia/refluksi-potijoita vai luuletteko että ihmiset mieltää nää vaivansa enempi vatsalaukkuun eikä suolistoon?

14Sisältö haku Empty Vs: Sisältö haku Ma 20 Huhti 2015, 18:03

Esa

Esa
Admin

Tälle on paha mitään tehdä, ilmaiselle foorumille.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa