IBS-foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

IBS on ärtyvän suolen oireyhtymä, vanhalta nimeltään
ärtyvä paksusuoli. Tällä keskustelupalstalla voit jakaa
omia kokemuksiasi, ruokavalio-ohjeita, hoitokeinoja
ja etsiä vertaistukea ja ystäviä.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Vatsallaan nukkuminen

5 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Vatsallaan nukkuminen Empty Vatsallaan nukkuminen Su 16 Kesä 2013, 06:57

Mikimi

Mikimi

onko muilla samaa että välillä vatsa tulee kipeäksi jos nukkuu vatsallaan?

2Vatsallaan nukkuminen Empty Vs: Vatsallaan nukkuminen Su 16 Kesä 2013, 08:15

Esa

Esa
Admin

Minä en ole siihen koskaan pystynyt, mutta tottahan se lisää vatsaontelon painetta.

3Vatsallaan nukkuminen Empty Vs: Vatsallaan nukkuminen Su 16 Kesä 2013, 09:00

Jukka

Mun tuntuu selässä, jos joskus tulee nukuttua vatsallaan, ja jos vielä on paksumpi tyyny tulee vielä niskakin kippeeksi. Yleensä nukunkin kyljellään kun ei oikein selälläänkään osaa nukkua.

4Vatsallaan nukkuminen Empty Vs: Vatsallaan nukkuminen Su 16 Kesä 2013, 09:20

Mikimi

Mikimi

joskus pystyn nukkumaan siis vatsalla mutta nyt olen huomannut että jos yöllä käännyn hetkeksikin vastalle alkaa tuntumaan ikävältä.

5Vatsallaan nukkuminen Empty Vs: Vatsallaan nukkuminen Su 16 Kesä 2013, 11:46

Jukka

Onhan se vatsanseutu joskus pahimpina aikoina sillälailla arka kaikelle paineelle, ettei vatsallaan nukkuminen tunnu hyvältä vaikkei ibs-oireet yöllä muuten vaivaiskaan. Tietysti jos nukkuu hiukan huonosti niin vaivat huomaakin helpommin ja taas se noidankehä valmis.

6Vatsallaan nukkuminen Empty Vs: Vatsallaan nukkuminen Su 16 Kesä 2013, 15:37

Sanna

Sanna
Admin

Joskus itsekin herään siihen ihan että vatsallaan nukkuessa maha jotenkin jännästi särkee. Siihen on aina auttanut kääntyminen kyljelleen. Mulla ei muutoin tuo maha häiritse yöunia eikä muutoinkaan yöllä juoksuta vessassa, mutta tuon olen joskus huomannut muutaman kerran. Varmaankin tosiaan se paine siellä tekee sen.

https://ibs-foorumi.palstani.com

7Vatsallaan nukkuminen Empty Vs: Vatsallaan nukkuminen Su 16 Kesä 2013, 18:41

Kaarina

Kaarina

Mä olen kyllä sellainen vatsallaannukkuja, nukahdan ainoastaan vatsallani tai tavallaan-kyljellään-mutta-melkein-vatsallaan -asentoon. Paitsi jos maha on kipeä tai ilmapallona jo nukkumaan mennessä; silloin on tietty vaikea nukahtaa ja nukkua mitenkään.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa