IBS-foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

IBS on ärtyvän suolen oireyhtymä, vanhalta nimeltään
ärtyvä paksusuoli. Tällä keskustelupalstalla voit jakaa
omia kokemuksiasi, ruokavalio-ohjeita, hoitokeinoja
ja etsiä vertaistukea ja ystäviä.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

painoindeksin/rasvaprosentin muutos IBSssä?

4 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

viisvitonen

Mites IBSssä ruoka maistuu ja onko siten paino noussut tai laskenut tai ei muutoksia?

Jostain luin ettei ruoka maistuisi IBSssä ja toki sellaisia hetkiä on ollut mutta yleisesti itselläni ruoka on maistunut.

Painoindeksi taitaa olla mulla 22 tietämissä? Muutama vuosi sitten oli 25 tai 26 kunnesa karppauksella ja liikunnalla sain painoo alas 20 kg ja siitä ehkä muutama kilo tullut vieläkin alemmas?

Esa

Esa
Admin

Minä laihdun muutaman kilon kun on vaikeita kausia ja pulskistun sitten ennalleni. Ruokahalu vaihtelee heikon ja aivan liian hyvän välillä.

iluvatar

Mä en oo ikinä oikeen lihonut hirveesti aina ollut samassa painossa +-3kg lähinnä kun on turvotusta niin menee ruokahalut mut sitten kun se helpottaa niin ruoka maistuu.. vähän sellanen kierre vissiinkin.

viisvitonen

iluvatar kirjoitti:Mä en oo ikinä oikeen lihonut hirveesti aina ollut samassa painossa +-3kg lähinnä kun on turvotusta niin menee ruokahalut mut sitten kun se helpottaa niin ruoka maistuu.. vähän sellanen kierre vissiinkin.

Toi kuulostaa loogiselta eli turvotukset/kivut niin ei kannatakkaan syödä (hapot alhaalla stressissä) ja sitten kun menee ohi, "normi" oloa niin syö sitten

piggy78

Itse laihduin parilla kilolla kun huono pätkä ja silloin ei tee mieli laittaa yhtikäs mitään suuhun.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa