IBS-foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.




IBS on ärtyvän suolen oireyhtymä, vanhalta nimeltään
ärtyvä paksusuoli. Tällä keskustelupalstalla voit jakaa
omia kokemuksiasi, ruokavalio-ohjeita, hoitokeinoja
ja etsiä vertaistukea ja ystäviä.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Precosa probiootti

+2
Sanna
Jukka
6 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Precosa probiootti Empty Precosa probiootti La 16 Helmi 2013, 22:09

Jukka



Onkos joku teistä kokeillut precosaa? Sehän sisältää jonkun sortin hiivasientä (Saccharomyces boulardii) ja se on tarkoitettu lähinnä ripulin hoitoon mutta kai sitä IBSiikin jotkut käyttää. Kokeilin sitä äskettäin kun vatsa oli taas jostain syystä mennyt vähän kuralle ja taisi se auttaa, oikeastaan vatsa meni vähän ummetuksen puolelle mutta en ainakaan mitään ihmeempiä sivuvaikutuksia huomannu. Ei tämäkään lääke taas kaikille sovi mutta onhan tässäkin taas yksi vaihtoehto kokeiltavaksi. Idea

2Precosa probiootti Empty Vs: Precosa probiootti Su 17 Helmi 2013, 08:51

Sanna

Sanna
Admin

Olen tuota tuotetta apteekissa silmäillyt jo jonkin tovin, mutta on toistaiseksi jäänyt hyllylle. Mulla ei se VSL#3:kaan auttanut yhtikäs mitään niin ei oikein viitsisi taas ostella muita. Joskus myöhemmin sitä kai voisi kokeillakin. Smile

https://ibs-foorumi.palstani.com

3Precosa probiootti Empty Vs: Precosa probiootti To 21 Helmi 2013, 08:04

StellaB



Oletteko kokeilleet muita probiootteja onnistuneesti? Tuntuu, että jokainen valmiste sisältää vääriä aineita, tai eivät ole kovin vahvoja. Olen pää pyörällä selaillut iHerbin valikoimaa ja koittanut etsiä sopivaa sieltä. En vain haluaisi tilata mitään kylmäkuljetusta vaativaa. Itse olen päättänyt nyt käyttää probiootteja pitkäjänteisemmin kunnon hoitojakson ajan. Aikaisemmin olen luovuttanut parissa viikossa ja se on liian lyhyt aika mihinkään tuloksiin.

4Precosa probiootti Empty Probiootit To 18 Huhti 2013, 18:24

miau

miau

Mulle ravintoterapeutti suositteli vauvojen probiootteja eli Bioteekin Probiootti Baby tai DDS Junior. Molempia kokeillut ja olen pitänyt. Sekoittelen jauheen smoothien sekaan. Biolatte Baby vaikuttaa myös hyvälle ja sen laitan kokeiluun DDS Juniorin jälkeen. Ravintoterapeutti suositteli noita baby -biootteja sen takia, että ne ainakin ovat vatsaystävällisiä ja eivät sisällä gluteenia tai laktoosia. Suosittelen! Smile

5Precosa probiootti Empty Vs: Precosa probiootti Su 02 Kesä 2013, 12:40

Mikimi

Mikimi

itse en oikein perus maitohappobakteereihin luota, siis sillai että minulle niistä ei ole ollut ikinä mitään apua, mutta olisi kiva kuulla onko kukaan muu tuota precosaa syönnyt jos vaikka voisi vaihtaa sen imodiumin tuohon:)

6Precosa probiootti Empty Vs: Precosa probiootti Su 02 Kesä 2013, 13:58

Esa

Esa
Admin

Precosaa olen käyttänyt jokunen vuosi sitten kun Clostridium difficile häädettiin ja kokeilin myös jonkun lääkärin ehdotuksesta muutenkin vatsavaivaan. Tuntuisi mulla pitävän mahaa hieman kipeänä, mutta ainakin Clostridiumin häätö onnistui. Vaikea tietysti sanoa, kuinka olisi onnistunut pelkällä metronidatsolilla. Tuskin hyvä idea käyttää pidempiaikaisesti, mutta kuuriluontoisesti voi varmaan kokeilla.

Maitohappobakteereista Idoform on tuntunut toimivimmalta. Mutta niistäkin on kyllä paha sanoa, miten tehoavat, kun suolen kunto muutenkin vaihtelee.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

» Sopiva probiootti ?

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa