IBS-foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.




IBS on ärtyvän suolen oireyhtymä, vanhalta nimeltään
ärtyvä paksusuoli. Tällä keskustelupalstalla voit jakaa
omia kokemuksiasi, ruokavalio-ohjeita, hoitokeinoja
ja etsiä vertaistukea ja ystäviä.


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

magnetisoitu vesi

3 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1magnetisoitu vesi Empty magnetisoitu vesi Su 04 Elo 2013, 19:53

sko



Onko kukaan kokeillut magnetisoitua vettä oireiden helpottamiseen? Ei, en ole mikään jälleenmyyjä. Päätin vain kokeilla magneettitikun voimaa... Mulla ibs on enemmänkin ripuliyllätteinen. Nyt kun elää tiedostaen ruokavaliorajoituksensa; tilanteen vaatiessa ottaa huonon ruuan hetkellä entsyyminpilkkojaa; reissuihin varautuu ennakoiden Libraxilla ja tarvittaessa Imodiumilla; pisteenä ii:n päälle löytyi helpotukseksi magnetisoitu vesi, niin alkaa elämä hymyillä jälleen. Lääkkeet pyrin pitämään minimissä, mutta uskon, että pystyn vähentämään entisestään. Magnetisoitu vesi on vain viikon käytön jälkeen tuonut olotilaan suuren parannuksen. Onko muilla kokemuksia magneettitikulla magnetisoidusta vedestä?

2magnetisoitu vesi Empty Vs: magnetisoitu vesi Ma 05 Elo 2013, 06:15

Sanna

Sanna
Admin

Itse en ole kuullutkaan tällaisesta mangnetisoidusta vedestä, mutta itselläni on ollut jo yli puoli vuotta käytössä pieni magneettipatja. Tulee nukuttua aina sen kanssa ja sijoitan sen usein vatsan päälle tai alaselän kohdalle. Auttanut jonkinverran rentoutumaan jne. Smile

https://ibs-foorumi.palstani.com

3magnetisoitu vesi Empty Vs: magnetisoitu vesi Ti 06 Elo 2013, 18:51

Esa

Esa
Admin

Ei vesi magnetisoidu. Magnetisoitu vesi on vain vettä, ei sen kummempaa.

4magnetisoitu vesi Empty Vs: magnetisoitu vesi Ti 06 Elo 2013, 19:39

sko



Mitä ikinä vedelle tapahtuukaan magneettitikun avulla, niin joka tapauksessa ibs-oireiden kanssa mulla on nyt helpompaa ja närästyksetkin on poissa. Näitä juupas eipäs -keskusteluja tästä magneettiaiheesta on, ei lähdetä sellaiseen. Jokainen testatkoon ja löytäköön apunsa. Tässä elämässä mielellään hakee apua jo muustakin kuin lääkkeistä. Mä olen rakastunut magneettitikulla käsiteltyyn veteen ja sen myötä saavuttamaani olotilaan. Tässä vuosien varrella on ehtinyt kokeilla kaikenlaista.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa